מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דליה אליאש - אופטומטריסטית מומחית להתאמת עדשות מגע מיוחדות לבעיות ולקויות ראייה

דליה אליאש – אופטומטריסטית קלינית מוסמכת עם ניסיון רב, סיימה בהצטיינות תואר ראשון ללימודי אופטומטריה B.Optometrist בהדסה ירושלים, מוסמכת מטעם משרד הבריאות הישראלי, ובעלת רישיון לעסוק באופטומטריה. בעלת הסמכה סוג 2 של משרד התמ”ת.

כמו כן עברה הכשרה וסמינרים: סמינר התאמת עדשות סקלרליות לבעיות ראייה, סמינר the future myopia management (טיפול בקוצר ראייה). סמינר International scientific symposium eye health advisor, סמינר ortho k and myopia management.

לדליה יכולות יוצאות דופן בהתאמת פתרונות מדויקים עבור בעיות ראייה. הניסיון רב השנים, בתוספת המכשור החדיש והמתקדם ביותר לבדיקות עיניים. מבטיחים למטופלים של דליה אבחון מדויק לבעייתם וטיפול מותאם לצורכיהם האישיים.

אופטומטריסט בתל אביב - מרפאת EYE CARE

לקביעת בדיקת התאמת עדשות מגע ע"י אופטומטריסט מוסמך

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח. כמו כן, מומלץ לבדוק את דמי השתתפות והזכאות מול קופת החולים״

לקוחות ממליצים

שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות ממליצים

שקופית קודמת
שקופית הבאה

טיפולים המתבצעים על ידי דליה אליאש - אופטומטריסטית מוסמכת:

  • התאמת עדשות לחולי קרטקונוס
  • התאמת עדשות לעיניים יבשות
  • התאמת עדשות לראייה ירודה 
  • התאמת עדשות לקוצר ראייה 
  • התאמת עדשות מגע לילדים 
  • התאמת עדשות למושתלי קרנית
  • התאמת עדשות לאחר ניתוח לייזר
  • התאמת עדשות לאסטימגציה / צילינדר
  • התאמת עדשות מגע סקלרליות למגוון בעיות ראייה
  • חוות דעת שנייה וייעוץ אונליין 

סוגים של עדשות מגע

ישנם 4 סוגי עדשות מגע שעשויים מחומרי גלם שונים:

עדשות מגע רכות הידרוג’ל (עשויות מחומר פלסטי רך דמוי ג’ל המכיל מים שנקראים הידרוג’ל. השיעור הגבוה של המים בעדשה מקנה תחושה של נוחות. עדשות אלה הן רכות וגמישות ומתאימות את צורתן לקרנית.) 

עדשות מגע רכות סיליקון הידרוג’ל (עדשות אלה גם כן רכות, והן עשויות מסיליקון וממים. הסיליקון בעדשות מאפשר מעבר של חמצן לעיניים, וכך ניתן להרכיבן למשך זמן ממושך יותר, והן בריאות יורת מעדשות הידרוג’ל ללא סיליקון) 

עדשות מגע קשות נושמות (עדשות קשות אלה מאפשרות זרימה של חמצן לעיניים, ומתאימות למקרים של צילינדר או כשהקרנית לא סדירה, הן עשויות מפלסטיק קשיח שנקרא GP, ולוקח זמן להתרגל אליהן, כי הן קשות ולא רכות.)

עדשות מגע היברידיות (עדשות מסוג זה גם כן מתאימות למקרים של צילינדר או כשהקרנית לא סדירה, והן מאפשרות ראייה חדה במקרים אלה. עדשה זו היא תרכובת של עדשות רכות סיליקון הידרוג’ל שבתוכה השתילו עדשה קשה GP. מכיוון שהן בשילוב של עדשות רכות, הן יותר נוחות וקל יותר להסתגל אליהן, ועדיין מכיוון שישנה זרימה גבוהה של חמצן, ניתן להרכיבן זמן ממושך ארוך יותר) 

עדשות סקלרליות לטיפול בקרטוקונוס

עיצובים של עדשות מגע

ישנם עיצובים שונים לעדשות מגע - לכל עיצוב מטרה שונה. (העדשה צריכה להיות מותאמת לעין בהתאם לפרמטרים האישיים ובהם קימור, קוטר, חומר גלם, עיצוב.)

עדשות סקלרליות - הן עדשות קשות בעלות קוטר גדול המונחות על הסקלרה. מתאימות למקרים של: צילינדר גבוה, קרניות לא סדירות או מעוותות (קרטוקונוס), יובש ניכר בעיניים.

עדשות א־ספריות טוריות - מתאימות למי שסובלים מאסטיגמציה, מתאפיינות בשני כוחות אופטיים (שני צירים שלכל אחד מהם מספר אחר.)

עדשות ספריות - מתאימות לאנשים הסובלים הן מקוצר ראייה והן מרוחק ראייה. (כוח אופטי שווה לאורך כל משטח העדשה)

עדשות קוסמטיות - מתאימות למי שסובל מקוצר ראייה או מרוחק ראייה. כמו כן כשישנה רגישות חריפה לאור.

עדשות מולטיפוקליות - מתאימות לאנשים שסובלים מזוקן ראייה, שזקוקים לתיקון ראייה גם לרחוק וגם לקרוב.

עדשות מיופיה קונטרול (Misight) - עדשות רכות בעלות עיצוב מיוחד להאטת קצב ההתקדמות של קוצר הראייה אצל ילדים.

עדשות אורטו קיי (Ortho-K) - עדשת מגע מיוחדת המיועדת לטיפול בקוצר ראייה בשיטה הנקראת אורטוקרתולוגיה. (עדשות קשות שישנים איתן בלילה ואשר מפחיתות את המספר ביום.)

לתיאום תורים, ייעוץ ובירורים בנושא התאמת עדשות מגע מיוחדות

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח. כמו כן, מומלץ לבדוק את דמי השתתפות והזכאות מול קופת החולים״