מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רופא עיניים און ליין

במרפאה שלנו רופאים מומחים לרפואת עיניים מהמובילים בישראל, שנבחרו בקפידה על בסיס ערכים משותפים של דאגה ללקוח חמלה ומצוינות. ובכללם מנהלי וסגני מחלקות ויחידות בבתי החולים המובילים בישראל. 

בעמוד זה תמצאו את המידע ואילו רופאים זמינים עבורכם להתייעצות ולאבחון מרחוק במקרים שניתן, כמו כן לקבוע את היום והשעה שאתם מעוניינים לקבוע תור לייעוץ. הייעוץ מתבצע דרך שיחת וידאו שאותה תוכלו לבצע מכל מקום, גם באמצעות הסמארטפון שלכם. זקוקים לייעוץ ראשוני? או לחוות דעת שנייה? הרופאים שלנו זמינים עבורכם און ליין.

רופאים מומחים לרשתית אונליין

במרפאתנו רופאים מומחים לרשתית העין, כמו כן הציוד המתקדם ביותר לאבחון וטיפול במחלות הרשתית, כגון: גלאוקומה, ניוון רשתית AMD, בצקת מקולרית, רטינופתיה סוכרתית, ועוד.. כמו כן, אנו מבצעים הזרקות תוך עיניות לטיפול במחלות הרשתית, אווסטין, לוסנטיס ואייליה. הרופאים הזמינים לייעוץ אונליין עבורכם כשמדובר על מחלות ובעיות רשתית הינם:

ד”ר אסף בר – סגן מנהל מחלקת עיניים בביה”ח וולפסון, רופא בכיר בתחום הרשתית, טיפולי אוביאטיס, וניתוחי הקטרקט.

ד”ר ראובן פוקרוי – סגן מנהל מחלקת עיניים של ביה”ח ברזילי, רופא ומנתח בכיר, מומחה בניתוחי רשתית וקטרקט.

ד”ר זיו רוטפוגל – רופא בכיר במחלקת עיניים בביה”ח קפלן, מומחה למחלות רשתית וקרנית, ומנתח.

רופא עיניים מומחה לרשתית - בדיקת OCT

כיצד רופא עיניים אונליין יכול לסייע לי?

ייעוץ אונליין אינו תחליף לבדיקת רופא ישירה, ולא ניתן לאבחן את העיניים אונליין, למעט במקרים ספיציים שישנם תסמיניים חיצוניים, כגון: פריחה, דלקת, כלזיון, וכדומה...

יחד עם זאת ייעוץ אונליין יכול לעזור לקבלת מידע על המשך הטיפול הרצוי, או/ו קבלת חוות דעת שנייה, לעתים תכופות זה מסייע ואף יכול להציל את הראייה במקרים דחופים שלא היו מטופלים בזמן, אילולא חוות הדעת וההמלצה של הרופא.

לתיאום תורים לרופא עיניים און ליין

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם! 

לאחר קביעת הייעוץ המקוון, וטרם ביצועו, במידה ויש ברשותכם מסמכים מבדיקות קודמות, יש לשלוח אלינו למייל

רופאים מומחים לקרנית - ייעוץ אונליין

בקלניקה שלנו רופאים מומחים לקרנית העין, כמו כן הציוד המתקדם ביותר לאבחון כגון: מיפוי וטיפול במחלות הקרנית, ניתוחי קרנית ותשבורת, ניתוחי ירוד (קטרקט), טיפול בקרטוקונוס, קיבוע עדשה תוך עינית, השתלת קרנית, התאמת עדשות מיוחדות לקרנית לא תקינה, טיפול בילדים עם מחלות הקרנית, ודלקת הלחמית, ועוד… 

הרופאים הזמינים לייעוץ אונליין עבורכם כשמדובר על מחלות ובעיות רשתית הינם:

ד”ר ויטלי מן – רופא ומנתח בכיר למחלות הקרנית, והעין החיצונית. משמש בתפקיד רופא עיניים מומחה בקופת חולים ״כללית״. 

ד”ר זיו רוטפוגל – רופא בכיר במחלקת עיניים בביה”ח קפלן, מומחה למחלות רשתית וקרנית, ומנתח.

רופא עיניים online - מקרים נוספים

מקרים נוספים בהם תוכלו להיוועץ עם רופאי העיניים שלנו, ולקבל חוות דעת שנייה הם: לחץ תוך עיני גבוה, קוצר ראיה (מיופיה), רוחק ראייה, פזילה אצל ילדים, מחלות ופגיעה בעצב הראייה, ראייה מטושטשת, יובש בעיניים וחסימת דרכי הדמעות, דלקת הענביה – אובאיטיס, מחלת הניסטגמוס, כלזיון (שעורה כלואה), זבובים בעין, כאבים בעיניים מכל סיבה, ראייה ירודה, ועוד… 

מדוע כדאי להיוועץ עם רופא מומחה באינטנרט?

במקרים בהם אתם מנועים להגיע אל המרפאה מכל סיבה שהיא, ייעוץ של רופא מומחה אונליין הינו הפתרון עבורכם, ומדוע? מכיוון שבאינטרנט קיים הרבה מידע כמעט על נושא, ואם תנסו לאבחן את עצמכם על פי המידע שתמצאו באינטרנט, קרוב לוודאי שתחשבו שיש לכם את כל המחלות שבעולם, בזמן שזו יכולה להיות בעיה קטנה ופתירה במיידית. 

לחילופין אתם עלולים לטעות שמדובר בבעיה קטנה בזמן שמדובר על מחלה או בעיה רצינית המצריכה טיפול מידי, וכתוצאה מכך אתם עלולים לסכן את ראייתכם. ולכן ייעוץ של רופא מומחה ייתן לכם את הדיאגנוזה המדויקת מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. 

האם המרפאה תהיה זמינה עבורי לשאלות נוספות לאחר סיום הייעוץ המקוון?

כן, בייעוץ המקוון אתם תקבלו את כל המידע שתצטרכו לגבי טיפול ההמשך, במידה ותצטרכו לבצע אבחון פיזי, כגון במכשור OCT לרשתית או מיפוי קרנית, אנו נקבע עבורכם תור לטיפול המשך, במידה ותצטרכו מרשמים לתרופה כזו או אחרת, הרופא יספק לכם לאחר מרשם לאחר הייעוץ המקוון דרך המייל. במידה ויהיו לכם שאלות נוספות, תוכלו ליצור קשר עם המרפאה ולקבל את התשובות. 

רופאת עיניים בוחנת מקרוב את העיניים של המטופל

מה כולל ייעוץ של רופא עיניים מומחה און ליין?

✅ ייעוץ מרופא עיניים מומחה בתחום המבוקש, ככל שיידרש.

✅ איסוף מידע רפואי מבדיקות קודמות, וקבלת חוות דעת שנייה.

✅ בסיום הייעוץ הרפואי יינתן, סיכום הכולל קבלת מרשמים.

✅ הפניה למיון והמלצות להמשך טיפול, במידת הצורך.

✅ ייעוץ עם רופא מומחה בתוך 24 שעות בלבד.

המטופלים שלנו מספרים

אני ואשתי לקוחות של EyeCare ומרכז עדשות כבר 16 שנים, הם תמיד היו מסבירי פנים, קשובים לצרכים שלנו, לאשתי היו בעיות בעיניים, הרופא אבחן במקום את הבעיה, והתאים לה עדשות מיוחדות שפתרו בעיה של שנים. הקליניקה גם ממוקמת במקום מאוד נוח עם חנייה (צמוד לנמל ת"א). אני ממליץ בחום ובאהבה גדולה.
שלומי רוטנברג
אני קודם כל רוצה בלומר תודה, מאוד עזרתם לי עם בתי, הייתי אצל כמה רופאים שאמרו לי שהיא צריכה השתלת קרנית, באתי למרפאת EyeCare כי שמעתי עליהם מחברה, הרופאים במקום הסבירו לי הכל בסובלנות ומקצועיות, קיבלתי שירות ויחס אישי, והם התאימו לבתי עדשות מיוחדות לקרטוקונוס באיכות גבוהה.
חן ויינברג
הגעתי להתאמת עדשות מגע סקלריות אחרי שהייתי בכמה מקומות ולא מצאו לי פתרון מתאים, עד שמצאתי את EyeCare, השירות מדהים, הקליניקה ממש יפה, והכי חשוב היו מקצועיים ונתנו לי פתרונות. החיים שלי השתנו מקצה לקצה, בכל מיני דברים שלא יכולתי לעשות קודם קטנים וגדולים בזכותם אני רואה ממליצה בחום.
אורית שטרית

יש לכם שאלה? צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח. כמו כן, מומלץ לבדוק את דמי השתתפות והזכאות מול קופת החולים״