מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת משקפיים ללא ניתוח

באמצעות תרגילים – 15 דקות ביום בלבד !!

הידעתם? ניתן להיפטר ממשקפיים / עדשות מגע ללא ניתוח באמצעות תרגילים. השיטה בטוחה, טבעית, ללא תופעות לוואי או ניתוחים פולשניים. מעבר לכך באמצעות אימון הראייה שלכם, אתם תראו יותר טוב מאי פעם, עוד לפני שהייתם זקוקים למשקפיים.

תהליך הסרת המשקפיים או עדשות המגע ללא ניתוח הינו תהליך של מספר חודשים לשיטה זו יתרונות רבים (נפרט בהמשך) ודורשת אך ורק 15 דקות ביום.

לבירורים בנושא “הסרת משקפיים או עדשות ללא ניתוח”  > צרו איתנו קשר, השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. 

למה כדאי לבצע הסרת משקפיים?

חוסר נוחות: הרבה אנשים מתלוננים על סבל או חוסר נוחות בהרכבת משקפיים או עדשות מגע באופן תמידי, ובמיוחד במצבים מסויימים כגון: פעילות ספורטיבית, כניסה לים או לבריכה, ועוד… 

מראה לא מחמיא: נכון שכיום המשקפיים מאוד מסוגננות ונעשו אפילו אופנתיות, יחד עם זאת לא לכולם המשקפיים מחמיאות, ובמיוחד לא לבעלי מספר גבוה מעל 5.00- המצריך עדשות עבות יותר. 

תלות במשקפיים או בעדשות: במידה ונשברו לכם המשקפיים, או שכחתם את עדשות המגע או את התמיסה, לא תוכלו לראות בצורה תקינה, וכדאי לא להיות תלויים בגורם חיצוני. 

עלות: מעבר לעלות היקרה של העדשות עצמן, ישנן עדשות מגע המצריכות ניקוי והשרייה באופן יום יומי שוטף, או לחילופין עלויות משקפיים שמתבלים ויש צורך להחליפם מעת לעת. עלות עשרות זוגות משקפיים במהלך החיים יכולים להגיע לסכומים של 50,000 שקלים.

יובש בעיניים

למי מתאימה השיטה של "הסרת משקפיים?"

בראש ובראשונה השיטה מתאימה לכל מי שסובל מקוצר ראייה / רוחק ראייה, (שלא נובע כתוצאה מקטרקט) ולמי שיש לו צילינדר.

כמו כן השיטה מיועדת למי שרוצה לבצע הסרת משקפיים / עדשות מגע, ואינו מעוניין לעבור ניתוח לייזר פולשני ויקר , או לחילופין שעבר ניתוח לייזר ורוצה לשפר את ראייתו לאחר הניתוח. או לאלו שביצעו ניתוח לייזר בעבר, וראייתם התדרדרה בחזרה.

כמובן שהשיטה מתאימה ומומלצת לאנשים בגילאי 40 פלוס, אז הראייה מתחילה להתדרדר, ובדרך כלל מתחילים להזדקק למשקפי קריאה, טיפול זה יחזיר לכם את ראייתכם הטובה בחזרה, כך שלא תזדקקו למשקפי קריאה.

מקרים נוספים הינם: יובש או לחץ בעיניים בהם הטיפול מומלץ ביותר.

לבירורים על הסרת משקפיים ללא ניתוח

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

0
מטופלים
0
סיפורי הצלחה
0
שנות ניסיון
0
שנים של טיפולי ראיה טבעיים

מהן הפתרונות הקיימים בשוק להסרת משקפיים?

✅  מהיר
❌  פולשני ומלחיץ
❌  כואב
❌  יקר
❌  לא כולם מתאימים אליו
❌  המספר חוזר בחלק גדול מהמקרים
וה”אחריות” לא באמת מתקנת את זה

ללא ניתוח

✅  טבעי
✅  מתאים למגוון רחב של סוגי עיניים ולקויות
✅  פשוט
✅   20-15 דק’ השקעה ביום
✅  אפשר לבצע מתי ואיפה שרוצים
✅ במידה והמספר חוזר (מה שלא קורה כמעט), אפשר לחזור לשפר את הראיה בכל רגע אפשרי

מה אתם מקבלים מאיתנו?

✅  מספר שלבים: שבהם נדריך ונלווה אתכם עם תכנית דיגיטלית ונראה לכם בצורה הדרגתית איך לעבוד עם העיניים שלכם, הגוף שלכם, הראש שלכם ועם עצמכם כדי להגיע למקסימום תוצאות.

מבנה העין: היכרות עם מבנה העין, ולמה זה חשוב כדי לחוות תוצאות בתהליך. הסיבה העיקרית שאנשים לא זוכים להצלחה מהשיטה זה חוסר ידע המובילים לחוסר התמדה. 

✅  תרגילים מיוחדים: אנו נחשוף אתכם לתרגילים חדשים לעבודה על העין בעצימות שונה בשלבים הדרגתיים. על מנת שההתקדמות שלכם תהיה הדרגתית ומבוקרת.

✅   ליווי אישי: אנחנו איתכם לאורך כל הדרך, נדאג ללוות אתכם ולוודא שאתם מתמידים בשיטה.

✅  זמינות לשאלות: מעבר לשאלות נפוצות ותשובות ישנה אפשרות לשלוח בוואטסאפ הודעות אישיות למנטור שלכם לשאלות תוך כדי תהליך. 

איך עובדת השיטה?

ישנן מספר שיטות לשיפור הראייה ללא ניתוח, השיטה המוכרת ביותר כיום, הינה שיטת בייטס (הומצאה ופותחה על ידי ד”ר ויליאם בייטס בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.) החיסרון של שיטת בייטס שחייבים להשקיע בכל יום לפחות 60 דקות, ולא כולם מצליחים להתמיד בכך. 

בסיס השיטה של ד”ר בייטס טוענת שהתלות במשקפיים נובעת משתי סיבות: מתח נפשי, והרגלי ראייה גרועים. לאחר שצפה רבות בילדים ומבוגרים, ד”ר ויליאם בייטס  הגיע למסקנה שהמתח הנפשי והגופני משפיע ישירות על הראייה, מצבי לחץ מפרים את האיזון הנפשי והגופני ויכולים ליצור בעיות ראייה, או להחמיר בעיות קיימות. 

ממש כמו שנעשה ספורט, נאכל בריא ונאמץ לעצמינו אורח חיים איכותי ונכון, הגוף שלנו יהיה בריא יותר, חזק וחד יותר, גם הראייה והעיניים שלנו מתבססות על אותו העיקרון – כמה שנאמן אותן יותר, נשפר את ראייתנו. 

הטיפול נעשה בצורה מקוונת במספר שלבים אשר יגרום לך להכיר את האיברים השונים המפעילים את מערכת הראיה. לחזק אותם, לשלוט בהם, ולכוון מחדש את חדות הראיה, כאילו מדובר בפוקוס של מצלמה. כנזכר לעיל יש צורך להשקיע 15 דקות בכל יום, וניתן לבצע בכל מקום. תוצאות ראשונות מתקבלות בתוך חודש. 

מדוע אנו ממליצים על השיטה?

תרגילים פשוטים ליישום, מכל מקום ובכל זמן, סך הכל 15 דקות ביום.

ליווי אישי צמוד לשאלות ותמיכה.

ניתן להשתמש בשיטה זו במשך כל חייכם, הידע שצברתם עם התרגילים שעזרו לכם נשארים איתכם, ותוכלו לנצל את זה בעתיד במידה ותצטרכו.

לקוחות ממליצים על השיטה !!

לבדיקת התאמה לייעוץ ולבירורים

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!