מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקוחות ממליצים -

EyeCare Medical Clinic

בקליניקה של מרפאת Eye Care הממוקמת בצפון תל אביב, אנו עובדים עם רופאים מקצועיים לרשתית וקרנית העין מהמובילים בישראל בתחומם, בניהם מנהלי וסגני מחלקות ויחידות בבתי החולים המובילים בארץ. כל הרופאים שלנו נבחרו בקפידה על בסיס ערכים משותפים של דאגה ללקוח, חמלה ומצוינות. בעמוד זה תוכלו למצוא המלצות של לקוחות על הקליניקה והרופאים. 

אני ואשתי לקוחות של EyeCare ומרכז עדשות כבר 16 שנים, הם תמיד היו מסבירי פנים, קשובים לצרכים שלנו, לאשתי היו בעיות בעיניים, הרופא אבחן במקום את הבעיה, והתאים לה עדשות מיוחדות שפתרו בעיה של שנים. הקליניקה גם ממוקמת במקום מאוד נוח עם חנייה (צמוד לנמל ת"א). אני ממליץ בחום ובאהבה גדולה.
שלומי רוטנברג
אני קודם כל רוצה בלומר תודה, מאוד עזרתם לי עם בתי, הייתי אצל כמה רופאים שאמרו לי שהיא צריכה השתלת קרנית, באתי למרפאת EyeCare כי שמעתי עליהם מחברה, הרופאים במקום הסבירו לי הכל בסובלנות ומקצועיות, קיבלתי שירות ויחס אישי, והם התאימו לבתי עדשות מיוחדות לקרטוקונוס באיכות גבוהה.
חן ויינברג
איתן שלום, ברצוני להעלות על הכתב את השירות המעולה שקיבלתי במרפאה ואף לפני.תיאום הבדיקה כלל הסבר מפורט וזמינות כמעט מיידית להגעה. במרפאה קיבלת את פנינו אנשים נעימים ומסבירי פנים במרפאה נעימה מאוד (זאת לאחר שימוש בחניה של מרפאתכם).הליך הבדיקה החל ע״י הטכנאית ולאחר מכן כלל גם בדיקת רופא. אף שהבדיקה של ילד קשה יותר מאשר אדם מבוגר, הצוות המקצועי התעקש להמשיך לבצע צילומים עד לקבלת תוצאה מושלמת.לסיכום קיבלנו את התוצאות ביד וגם במייל זאת לאחר שדאגת שקיבלנו שירות טוב ולשביעות רצוננו.תודה רבה לך ולצוות.
ליאור אלקיים

לתיאום תורים, ייעוץ ובירורים

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח. כמו כן, מומלץ לבדוק את דמי השתתפות והזכאות מול קופת החולים״