מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רופא עיניים פרטי

רפואת העיניים התקדמה מאוד במאה ה-21, וממשיכה להשתכלל ולספק פתרונות יותר ויותר טובים למי שסובל מלקויות, מחלות או פגיעות באיבר הרגיש. על-מנת לנצל באופן המיטבי את היכולות הגבוהות של רפואת העיניים, ההמלצה היא להגיע לרופא פרטי. 

בעמוד זה תמצאו הסבר מפורט מדוע רופאי עיניים פרטיים מספקים את השירות הטוב ביותר האפשרי, אילו בדיקות ואבחונים מבצע רופא פרטי, מהם הטיפולים שניתן וכדאי לעבור במתכונת זו, וגם מהם המצבים שבהם חשוב להגיע עם הילדים אל מרפאה פרטית.

היתרונות המשמעותיים של רפואת עיניים פרטית על פני הרפואה הציבורית

חשוב להדגיש: במסגרת הרפואה הציבורית בישראל, ובפרט בכל הנוגע לעיניים ולראייה, עובדים רופאים מעולים. הם בקיאים בתחום, מתעדכנים בכל החידושים הרלוונטיים וצוברים ניסיון יקר ערך. בנוסף הם מחויבים לכל מטופל ומטופלת – אבל ישנן גם מגבלות שמקשות אפילו על הרופא המצטיין ביותר. בהתאם רופא עיניים פרטי נהנה ממספר יתרונות משמעותיים, שהופכים אותו לאופציה העדיפה.

זמינות מרבית – נקודת התורפה המשמעותית ביותר של הרפואה הציבורית היא התורים הארוכים. במיוחד נדרשת המתנה ממושכת למומחים, כולל בתחום העיניים. 

מאחר שישנן שלל מחלות עיניים שמחמירות בהיעדר אבחון מדויק וטיפול מקצועי – למשל גלאוקומה, קרטוקונוס, ניוון מקולרי על רקע גיל (AMD) ועוד – התוצאה של התורים הארוכים עלולה להיות נזק של ממש לעין ולראייה. בנוסף הזמינות המרבית של רופאי העיניים הפרטיים מספקת פתרון מהיר, ובכך חוסכת מהמטופלים סבל מיותר.

יחס אישי באמת – גם ברפואה הציבורית יש כאמור מחויבות למתן הטיפול הטוב ביותר, אבל יש גם לחץ זמן וקושי של ממש להקדיש לכל מטופל ומטופלת את מלוא הזמן הדרוש. יחס אישי באמת מיתן לקבל רק אצל רופאי עיניים פרטיים.

רופא עיניים פרטי - מרפאת eye care בתל אביב

המכשור המתקדם ביותר

במרפאת עיניים פרטית תמצאו את המכשור והציוד המתקדם ביותר ובזמינות מידיית, מבלי צורך לחכות שבועות וחודשים ארוכים, כגון: בדיקת OCT, צילום פונדוס, מיפוי קרנית, מכשיר IPL לטיפול בעיניים יבשות, ועוד...

במרפאת Eye Care תמצאו את המכשור הכי מתקדם שיש בתחום רפואת העיניים, השילוב של רופאים מצויינים עם ניסיון רב, והמכשור המתקדם נותנים למטופלינו פתרונות מקצועיים ומידיים מבלי צורך לחכות זמן רב ולהחמיר את המצב הקיים.

לתיאום תורים, ייעוץ ובירורים

צרו איתנו קשר – השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם! 

בואו לבקר אותנו

בדיקות ואבחונים המתבצעים על-ידי רופא עיניים פרטי

רופא עיניים פרטי מבצע מגוון רחב של בדיקות ואבחונים. דוגמה אחת מתוך רבות היא מיפוי רשתית באמצעות OCT – כשליתר דיוק טכנאי מיומן הוא זה שמפעיל את המכשיר לצורך הבדיקה, אבל הפענוח מופקד כמובן בידי רופא מנוסה. עוד פעולה שכדאי לבצע אצל רופא עיניים פרטי היא בדיקת קרקעית העין, שבאמצעותה מאבחנים ניוון מקולרי על רקע גיל, היפרדות רשתית, גלאוקומה, ועוד.

גם בדיקות רפרקציה שמספקות מידע לגבי חדות הראייה ומהוות בסיס להחלטה האם יש צורך במשקפיים, עדשות מגע או ניתוח לתיקון הראייה בלייזר, מומלץ לעבור אצל רופא פרטי בעל ניסיון רב.

אילו טיפולים כדאי לעבור אצל רופא עיניים מומחה פרטי?

רופא עיניים פרטי מומחה הוא הכתובת הנכונה לכל הטיפולים הנדרשים לתיקון לקויות, ובמיוחד כשמדובר על פעולות מורכבות שמחייבות מיומנות גבוהה.

בין השאר מבצעים רופאי עיניים פרטיים הזרקות תוך עיניות שמיועדות בעיקר לחולי AMD ומסייעות גם למי שסובלים מרטינופתיה סוכרתית, ניתוח קטרקט שבו מוחלפת העדשה העכורה בעדשה חדשה, הליכים כירורגיים מתקדמים שבהם מושתלות טבעות, חלק מקרנית של תורם או קרנית שלמה (כל אלה במטרה לסייע לחולי קרטוקונוס לזכות בראייה תקינה), טרבקולקטומיה שהוא ניתוח להקלה על הלחץ התוך עיני הגבוה שממנו סובלים חולי גלאוקומה, ניתוח DCR שפותח חסימות בדרכי הדמעות, ועוד.

חשוב לציין שכל הניתוחים הנ”ל מתאפיינים באחוזי הצלחה גבוהים – בתנאי שאתם מפקידים את העיניים שלכם בידיים מקצועיות באמת.

בדיקות ראייה מתקדמות
רופאת עיניים בוחנת מקרוב את העיניים של המטופל
ניתוח השתלת קרנית - קרטוקונוס / קטרקט

רופא עיניים ילדים פרטי

גם רופא עיניים ילדים פרטי הוא איש המקצוע האופטימלי בשורה ארוכה של מקרים. בהקשר זה חשוב לזכור שמערכת הראייה מתפתחת מהלידה ועד לסביבות גיל 7-8, וכל ליקוי בשלב זה של החיים עלול לפגום באופן ההתפתחות של מערכת קריטית זו – ולגרום לנזקים בלתי הפיכים. בין השאר מומלץ להגיע עם הילדים למומחה בפרטי במקרים הבאים:

* חשש לפזילה

* עין עצלה

* פגיעה בקרנית עקב מחלה או חבלה חיצונית

* חסימה של דרכי הדמעות

* כשבמשפחה ישנן לקויות ראייה על רקע גנטי

* כשישנם סימנים לקושי כלשהו בראייה

* כאבים בעיניים

בנוסף רופא עיניים ילדים פרטי מבצע בדיקות ראייה תקופתיות. ממצאים בעייתיים מבטיחים טיפול מידי ופתרונות מתאימים עוד לפני שהמצב מחמיר, ובדיקות תקינות מעניקות להורים, וגם לילדים עצמם כמובן, שקט נפשי אמיתי. למידע נוסף על רפואת עיניים לילדים.

בדיקת עיניים ילדים
התאמת משקפיים לילדים

רופאי עיניים פרטיים - במרפאת Eye Care

במרכז הרפואי Eye Care עובדים 8 רופאי עיניים פרטיים מובילים בתחומם, כולל מנהלי יחידות ומחלקות בבתי חולים נחשבים. התורים הקצרים מבטיחים מפגש עם רופא עיניים פרטי מומחה מבלי להמתין זמן רב מדי. 

הבדיקות והאבחונים מתבצעים באופן מיידי, באמצעות ציוד משוכלל מאוד, והפענוח מופקד בידיים מיומנות ומנוסות. השירות ניתן בגובה העיניים ומתוך אחריות מרבית, ובהתאם כל מטופל ומטופלת, בכל הגילאים, זוכים לטיפול קשוב, מהיר, מקצועי להפליא – ולפתרון אופטימלי לכל בעיה או מצוקה.

רופא עיניים

לתיאום תורים, ייעוץ ולבירורים נוספים

צרו איתנו קשר – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם! 

בואו לבקר אותנו