מרפאת עיניים

Search
Close this search box.

מבצע: קנו משקפי מולטיפוקל (מסגרת ועדשות) וקבלו עדשות מגע מולטיפוקל במתנה*​

מבצע לזמן מוגבל, קנו מסגרת ראיה/שמש ועדשות מולטיפוקל מסוג:

Zeiss

Optiswis

SwissCoat

Prolens

Opto Vision

* וקבלו עדשות מגע מולטיפוקל במתנה:

  • 4 אריזות של עדשות יומיות Acuvue Moist Multifocal מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון
  • או 2 אריזות עדשות דו-שבועיות Acuvue Oasys Multifocal מבית ג’ונסון אנד ג’ונסון 


כמו כן קבלו מאיתנו במסגרת המבצע: 

בדיקת ראיה מקיפה ללא עלות
100% אחריות להסתגלות
ליווי עד שביעות רצון מלאה
המבצע תקף עד לתאריך 30.06.23

אופטומטריסט בתל אביב - מרפאת EYE CARE

אוטומטריסטית מומחית להתאמת עדשות מגע ומשקפיים עם ניסיון רב

דליה אליאש הינה אופטומטריסטית הבית של אייקר עדשות מעל 12 שנים עם ניסיון רב ביותר בהתאמת משקפיים ועדשות מגע מולטיפוקל עם אלפי לקוחות מרוצים.

באופטיקה שלנו יש את המכשור המתקדם ביותר לבדיקות ראייה כולל מיפוי קרנית להתאמת משקפיים ועדשות מגע ספציפית עבור כל לקוח/ה.

לייעוץ ובירורים על עדשות מולטיפוקל

צרו איתנו קשר – השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם! 

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח"

משקפים ועדשות מגע - השילוב הכי נכון !!

מדוע כדאי להשתמש גם וגם?

חוסר נוחות: אנשים רבים מתלוננים על חוסר נוחות או אפילו סבל בהרכבת משקפיים או עדשות מגע באופן תמידי, ובמיוחד במצבים מסויימים כגון: פעילות ספורטיבית (לא נוח עם משקפיים), בילוי בים או לבריכה (אסור להרכיב עדשות מגע במים), ועוד… ולכן כדאי לגוון ולהתאים את השימוש לפי הצורך.

מראה לא מחמיא: נכון שכיום המשקפיים מאוד מסוגננות ואפילו אופנתיות, יחד עם זאת משקפיים לא לכולם מחמיאות, ובמיוחד לא לבעלי מספר גבוה המצריך עדשות עבות יותר. 

תלות במשקפיים או בעדשות: במידה ונשברו לכם המשקפיים, לא תוכלו לראות בצורה תקינה, ולכן כדאי להחזיק גם עדשות מגע לרזרבה, או לחילופין, יותר מדי שעות של הרכבת עדשות מגע עלול לגרום ליובש ואי נוחות. 

מה המחיר של עדשות מולטיפוקל (למשקפיים)?

ניתן למצוא משקפי ראיה עם עדשות מולטיפוקל ממגוון יצרנים, זהו שוק רחב עם מגוון גדול מאוד. ניתן להשיג עדשות מולטיפוקל בעלות של כמה מאות שקלים בלבד, וחלקן עשוי להגיע לאלפי שקלים. חשוב להדגיש: רוב עדשות המולטיפוקל שקיימות באופטיקות השונות, הן טובות – וחלקן אפילו טובות מאוד. למעשה, בכל השנים הארוכות שלנו בתחום האופטיקה לא ראינו עדשות מולטיפוקל  המסוכנות לראיה שלנו, וזה נכון גם כאשר מדובר בעדשות פשוטות יחסית, יחד עם זאת איכות העדשות משליכות על עלותן. עדשות מולטיפוקל איכותיות מהיצרנים המובילים הינן בעלות של 2,000 ש”ח ומעלה.

אנו עובדים עם היצרנים המובילים בעולם, המייצרים את עדשות המולטיפוקל מהטובות ביותר בעולם. עדשות אלו מיוצרות עם חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, התוצאה היא חדות ראיה גבוהה מאוד, שדות ראיה רחבים במיוחד, מערכות ציפויים מתקדמות ועמידות. והסתגלות מהירה, מבחינה זו אתם מקבלים תמורה מלאה למחיר.

חדות ראיה

מהן עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל הן עדשות חכמות שבתוכן יש 3 איזורי ראיה. בחלק העליון של העדשה נמצא איזור הראיה לרחוק, בתחתית העדשה איזור הראיה לקרוב, ובמרכז העדשה האיזור לטווחי הביניים. המעבר בין איזורי הראיה חלק והדרגתי, כלומר אין “קו” מפריד בין האיזורים אלא מעבר חלק ואסתטי.

יחד עם זאת: עדשות מולטיפוקל בנויות בצורה כזו שבמרכזן ישנה מעין תעלה דרכה אנו מביטים, ומצידיה שטחים עם חדות מופחתת, כלומר, אזורי הראיה נמצאים למעשה בעיקר במרכז העדשה ובחלקה העליון, ובאזור הביניים השטח האופטי מצטמצם. מבנה זה הוא אילוץ פיזיקלי בייצור העדשה. כל היצרנים היו שמחים להיפטר ממנו, אבל נכון לעכשיו זה לא אפשרי. 

כאן נכנסות היצרניות של עדשות מולטיפוקל ומתחרות באיכות ובעיצוב העדשה לקבלת ראייה חדה ככל הניתן: 

עיצוב העדשה: מתייחס לשלושת איזורי הראיה, 1) ראיה למרחק (השטח העיקרי של העדשה) 2) ראיה לטווח ביניים 3) אזור הקריאה (קרוב). אזורים אלו מותאמים לפי הצורך של הלקוח/ה (כמו לדוגמה עבור קריאה, או לחלל חדר סגור, או לטווח הביניים כמו מחשב) עיצוב העדשה מתייחס גם כן לרמה הטכנולוגית של העדשה, כל יצרן ויצרן מצליח להגיע לרמה שונה של עיצוב ומדרוג העדשה. ככל שהעדשה מתקדמת ואיכותית יותר, כך התכנון שלה יהיה מתקדם יותר, וההסתגלות אליה יהיה מהירה יותר. החלוקה בין האיזורים השונים תהיה טובה יותר, והמעבר בין האיזורים יהיה חלק ונוח יותר. והתוצאה תהיה הסתגלות קלה ושימוש סופר נוח במשקפי המולטיפוקל.

רוחב התעלה: כנ”ל, לכל העדשות מולטיפוקל יש מעין מבנה תעלה עם שטחים פחות חדים בצידיה. בעדשות המתקדמות יותר התעלה תהיה רחבה ונוחה יותר והשטחים הפחות שימושיים מצידיה מצומצמים וכמעט לא יהיו מורגשים. ההבדל מתבטא בשדה הראיה שלנו. ניתן לומר שבעדשות היקרות יותר, שדה הראיה רחב ונוח יותר.

איכות הציפויים: כמו בכל עדשות של משקפיים, גם עדשות מולטיפוקל מגיעות עם סט ציפויים שהשפעתו על איכות הראיה היא דרמטית, לא פחות: החל מציפויים נגד סינוור או קרינת UV, נגד שריטות, ציפויים דוחי מים, לכלוך ועוד. איכות הציפויים שונה מיצרן ליצרן מבחינת איכותו ועמידותו לאורך שנים. ככל שהעדשה יקרה יותר, כך איכות הציפויים גבוהה יותר. כמו כן מותג טוב יותר יעניק אחריות ארוכה יותר על הציפויים, כי איכותן ועמידותן גבוהה יותר. 

אוטומטריסט מקצועי + אחריות להסתגלות

כדאי לרכוש עדשות מולטיפוקל באופטיקה אמינה בעלת שם שעובדת עם היצרנים המובילים בעולם ויודעים לעשות התאמה מדוייקת ספציפית עבור כל לקוח ולקוח, וזה דורש מומחיות וניסיון רב. (ישנם חנויות ללא הרבה ניסיון או לחילופין עובדים רק עם מותג אחד ספציפי, ולא בטוח שזה יתאים למה שאתם צריכים.) אנו באייקר עדשות עובדים עם מגוון רחב מאוד של היצרנים המובילים בעולם ומומחים בהתאמה אישית.

אחריות להסתגלות: עדשות מולטיפוקל עולות אלפי שקלים, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה לכספכם.ודאו שהחנות בה אתם רוכשים מעניקה אחריות מלאה להסתגלות שלכם. ויש אחריות וליווי מקצועי, ובמידה ולא יש החזר כספי מלא. רוב היצרנים מעניקים בין שנה לשלוש שנות אחריות על הציפויים, ובחלק מהמקרים תוצע לכם אחריות גם על שבר. חשוב לברר את הדברים לפני הרכישה כדי למנוע הפתעות מאוחר יותר.

מעוניים בייעוץ אודות משקפים מולטיפוקל?

צרו איתנו קשר – השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם! 

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח"

אודות עדשות מגע מולטיפוקל:

עדשות מגע מולטיפוקל דו שבועיות: Acuvue Oasys Multifocal: עדשות המגע המולטיפוקליות דו שבועיות של חברת ג’ונסון & ג’ונסון הן בין עדשות המגע המובילות בעולם בתחום המולטיפוקל. מוצרי המולטיפוקל של ACUVUE הינם בעלי התאמה מיטבית לאישון מספקים התאמה מדויקת יותר: עם טכנולוגיות קימור אחורי היברידי, מתאימה טוב יותר לצורה הטבעית של העין, על מנת לספק למטופל את העיצוב האופטי הנכון, בצורה הנכונה, ובמקום הנכון. גורמי הרטבה המוטמעים בתוך חומר הגלם – הטכנולוגיה שעוזרת לשמור על משטח דמעות יציב, לאורך היום.לשמירה על עיניים נינוחות לנוחות יוצאת דופן. עדשות אלו הם העדשות היחידות בעולם שיש בהם התאמה של של גודל העדשות בהתאם לגיל שידוע שעם הגיל האישון מצטצמם. לרכישה לחצו כאן.

עדשות מגע מולטיפוקל יומיות 1Day Acuvue Moist Multifocal 30pck : 
עדשת המולטיפוקל היחידה שעוצבה ספציפית על מנת להתאים את העיצוב האופטי האספרי עם מרכז-קרוב למגוון גדלי אישון המשתנים לאורך הטווח הרפרקטיבי ועם שינוי הגיל. מרכוז מדוייק ועקבי מאפשר חוויית ראייה מצוינת. לרכישה לחצו כאן.

יצרן: Johnson & Johnson
תכולת אריזה: 30 עדשות יומיות
חומר: etalfilcon A
אחוז מים:58%

לקביעת בדיקת התאמה שלחו אלינו הודעה

צרו איתנו קשר – השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם! 

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח"