מרפאת עיניים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סקירה מקיפה בנוגע לעדשות מגע יומיות

עדשות מגע יומיות הופכות לנפוצות יותר ויותר, כשעל-פי הערכות שונות נתח השוק שלהן מבין כלל העדשות הנמכרות בעולם הוא כשליש.

לעדשות היומיות יש מספר יתרונות משמעותיים – סיכון מזערי לזיהומים ודלקות (בגלל ההחלפה התכופה שלהן), והיעדר צורך בטיפול תחזוקתי בסוף כל יום – אבל המחיר שלהן מעט גבוה יותר בהשוואה לעדשות ארוכות טווח. כשמשווים בין מספר רב של דגמים אפשר להוזיל את העלות, כמובן מבלי להתפשר בנושא האיכות, וגם קנייה באתר “עדשות” מאפשרת להגיע ליחס עלות תועלת משתלם מאוד. בעמוד זה תמצאו מידע מקיף אודות מחירי עדשות מגע יומיות והמלצות לבחירה מושכלת.

מהם היתרונות של עדשות מגע יומיות?

היתרון הבולט ביותר לעין של עדשות מגע יומיות הוא שאין צורך להקדיש זמן, תשומת לב וכסף לתחזוקתן. כשמתעוררים מכניסים אותן לעיניים ואחרי השימוש או בסוף היום מוציאים אותן ופשוט משליכים לפח – בלי תמיסות ניקוי או מכלי אחסון סטריליים למיניהם. יתרון שני הוא שבניגוד לעדשות חודשיות, תלת חודשיות ושנתיות, ההוצאה של העדשה מהעין בסוף היום מונעת הצטברות לכלוכים, שומנים וחלבונים על העדשה, וכתוצאה מכך הסיכון לדלקת או זיהום בעין מזערי.

יתרון נוסף הוא רמת עבירות חמצן גבוהה ובהתאם הלחות בעין תהיה גבוהה גם כן והשימוש בעדשות – נוח במיוחד.

עוד כדאי לדעת שכיום ניתן למצוא עדשות יומיות בכל המספרים, וגם בהתאמה אישית לצרכים ספציפיים, המגוון רחב מאוד וישנן גם עדשות מולטיפוקל יומיות, עדשות יומיות לבעלי ובעלות אסטיגמציה וכן עדשות צבעוניות יומיות – כך שלמעשה כל אחד וכל אחת יכולים לבחור באופציה הזו.

באתר “עדשות” תשלמו עבור עדשות מגע יומיות מחיר נמוך, כשחשוב להדגיש שמדובר בדגמים המתקדמים ביותר של החברות הנחשבות ביותר – אלקון, ג’ונסון אנד ג’ונסון, בוש אנד לומב, סופלקס, קופר ויז’ן וגם חניתה ושמיר הישראליות. בנוסף תוכלו להזמין מראש עדשות לשנה שלמה, וליהנות מהנחה שהופכת את העסקה לעוד יותר אטרקטיבית. בהקשר זה חשוב לציין שלכל העדשות תוקף ארוך כך שאין צורך לחשוש מהזמנה מראש. אם המספר משתנה במהלך השנה, ניתן להחליף אצלנו אריזות סגורות למשך שנה מיום הקנייה במידה וישתנה המספר בתקופה זו.

עדשות סקלרליות לטיפול בקרטוקונוס

למה כדאי לקנות עדשות מגע יומיות אונליין?

כמו אינספור מוצרים אחרים שהתרגלנו לקנות אונליין, גם עדשות מגע יומיות איכותיות מאוד ניתן לרכוש בלי להגיע לחנות אופטיקה ובלי לבזבז זמן יקר – ובנוסף במחירים זולים במיוחד וללא עלות למשלוח.

באתר “עדשות” מוצעים הדגמים המתקדמים ביותר של עדשות המגע היומיות (וגם אחרים, כמובן), כולם של יצרניות מובחרות כך שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. לכל העדשות הנמכרות באתר תוקף ארוך במיוחד, ובנוסף ניתן להחליף אריזות סגורות אם משתנה המרשם.

בחנות הפיזית של “עדשות”, ברחוב דיזינגוף 322 בתל אביב, תוכלו לעבור בדיקת התאמת עדשות בחינם, ע”י אופטומטריסטית מנוסה, וכך לוודא שהמרשם שלכם עדכני ושאתם מפיקים את מלוא התועלת האפשרית מהעדשות.

לתיאום תורים, ייעוץ ובירורים בנושא התאמת עדשות מגע

צרו איתנו קשר > השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

״בעלי ביטוחי בריאות פרטיים זכאים לקבלת החזר תשלום על ייעוצים או בדיקות, בהתאם להסכם שלהם עם חברות הביטוח. כמו כן, מומלץ לבדוק את דמי השתתפות והזכאות מול קופת החולים״

עדשות מגע יומיות – מחירים לדוגמה

One Day Acuvue Moist 30pck:

עדשות רכות יומיות חד-פעמיות מהטובות בעולם מבית Johnson & Johnson. עדשות אלו רכות, דקיקות וגמישות. הדבר הופך אותן לנוחות מייד מתחילת השימוש, מאפשר לחמצן לעבור לעיניך וכך מסייע להן להישאר רעננות ובריאות.

העדשות גם מגינות מפני קרינה אולטרא-סגולה (UV) העדשה משלבת באופן ייחודי בין החומר המוכח הקיים בעדשה Acuvue Advance ובין מרכיב לחות המתווסף בעת השימוש.

החל מ 95 ש”ח, (מבצעים מספר פעמים בשנה, החל מ 79 ש”ח)
לרכישה אונליין לחצו כאן

Acuvue Oasys 1 Day

עדשות Acuvue Oasys 1Day עדשות המגע המתקדמות מבית Johnson & Johnson המיוצרות בטכנולוגיית HydraLuxe™ Technology. בטכניקה זו נוצרת רשת של מולקולות לחות המאפשרת לעדשות להישאר לחות משעות הבוקר המוקדמות עד מאוחר בערב.

אם אתם עובדים שעות רבות מול מכשירים דיגיטליים, בעלי אורח חיים אינטנסיבי, מרגישים עייפות בעיניים, העדשה עבורם היא ACUVUE OASYS 1Day 

החל מ 110 ש”ח, (מבצעים מספר פעמים בשנה, החל מ 104 ש”ח)
לרכישה אונליין לחצו כאן

Dailies Total 1

עידן חדש של נוחות – 16 שעות של נוחות בעיניים! דייליס טוטאל 1 הן עדשות סיליקון הידרוג’ל יומיות מהטובות בעולם מבית ALCON. עדשות אלו יוצרו במטרה להעניק נוחות משופרת למרכיבי עדשות מגע ע”י עיצוב חדשני של עדשות מגע כולל שיפוע מים ייחודי.

החל מ 118 ש”ח, (ברכישת 2 אריזות חיסכון ומעלה)
לרכישה אונליין לחצו כאן

DAILIES AquaComfort Plus

dailies aqua comfort plus הן העדשות היומיות המובילות בעולם, לראשונה עדשה יומית מציגה שלוש פעולות לחות במוצר אחד, מרכיב לחות התורם להרכבתן בבוקר, שחרור לחות למשך כל היום ושחרור לחות לעין בכל מצמוץ.

העדשות עשויות מחומר המכיל אחוז גבוה של מים (69%) דבר התורם לתחושת הנוחות של העדשה בעין במשך כל היום. העדשות מיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת ™LightStream אשר באמצעותה ניתן לשמור על ייצור זהה לחלוטין של העדשות ועל איכות גבוהה ביותר.

החל מ 70 ש”ח, (ברכישת 2 אריזות חיסכון ומעלה)
לרכישה אונליין לחצו כאן

Clariti 1 Day 

Clariti 1 Day העדשה היומית הראשונה מסוגה במשפחת הסיליקון הידרוג’ל בטכנולוגיית ה ™WetLoc, בעזרת הטכנולוגיה והתהליך נוצרת עדשה הידרופילית בעלת רטיבות אופטימלית הנוצרת בעזרת מניפולציה על מולקולת הסיליקון והופך אותן להידרופילית. מצב זה מחבר וקושר את מולקולות המים ומחזיק אותן על גבי שטח העדשה, בזכות טכנולוגיית ה ™WetLoc העדשה נוחה להרכבה למשך שעות רבות.

החל מ 94 ש”ח, (ברכישת 2 אריזות חיסכון ומעלה)
לרכישה אונליין לחצו כאן